Mailing list

eObvestila je spletna aplikacija za neposredno elektronsko trženje oz. sistem za obveščanje uporabnikov. Omogoča pošiljanja neomejenega števila e-sporočil, sledenju posameznemu sporočilu ter analizo in statistika uspešnosti posameznega sporočila.

Sporočila so zasnovana tako, da ustrezajo zakonskim predpisom. Sistem je primeren za slovensko tržišče.

Vaša sporočila naj imajo dodano vrednost, preko katere lahko izvajate analizo uspešnosti trženja

 

Uradna povezava:
http://eobvestila.studiofaca.com/

Prednosti

Prednosti elektronskega neposrednega trženja oz. obveščanja preko spletne aplikacije eObvestila:

Nižji stroški
Ali se zavedate, da je elektronsko trženje najcenejše od vseh ostalih načinov trženja (telefon, kuverte – pisma, sms sporočila, osebni pristop, oglasi …)? Prednost našega načina trženja preko elektronske pošte je v tem, da dobite povratno informacijo, ki predstavlja dodano vrednost. Dodana vrednost Vam lahko pove ali je stranka (prejemnik) prebrala sporočilo, obiskala spletno povezavo in s tem ugotovite odzivnost poslanega sporočila.

Ciljne stranke
Prednost neposrednega elektronskega trženja je tudi v tem, da Vaša ponudba neposredno doseže ciljno skupino.

Preprosta uporaba
Zavedamo se, da je potrebno ponuditi preproste in uporabne rešitve. Zaradi tega smo zelo poenostavili uporabo naše spletne aplikacije eObvestila in ji pripravili enostavna navodila za pravilno in s tem tudi hitro uporabo.

Analiza in statistika
S pomočjo analize trženja in statistike lahko preverite uspešnost posameznega poslanega sporočila. Koliko prebranih sporočil je bilo, koliko klikov na posamezno povezavo, kdo je sporočilo prebral/kliknil, kdaj so bila prebrana/kliknjena itd. Statistika je predstavljena z grafi ter časovno opredelitvijo!

Sledenje sporočilom (branja/kliki)
Sistem za sledenje sporočilom omogoča analizo trženja in statistiko.

Opomba: Statistika branj lahko nekoliko odstopa od realnosti, saj je odvisna od nastavitev, ki jih uporablja Vaša stranka (prejemnik).

Podpora uporabnikom
Vsem našim strankam ponujamo pomoč preko elektronske pošte!

Nasveti na podlagi dolgoletnih izkušenj
Za čimbolj uspešno izvedbo trženja ter načina obveščanja smo za Vas pripravili nekaj uporabnih nasvetov.

Ažurnost podatkov (v izdelavi)
Zavedamo se pomembnosti aktualnih podatkov in zaradi tega smo integrirali mehanizem, ki samodejno preverja delovanje elektronskih naslovov.

Primer: Danes pridobite nov elektronski naslov. Če čez leto dni elektronski naslov ne obstaja več, ga spletna aplikacija prepozna kot nedelujočega.

To zmanjša število zavrnjenih elektronskih sporočil in omogoča ažurnost Vaših aktualnih strank.

Neomejeno število poslanih sporočil
Brez omejitev pri pošiljanju sporočil! Pri tem se morate zavedati, da strankam ni dobro pošiljati sporočila preveč pogosto, saj se lahko zaradi neprijetnosti od prejemanja odjavijo.

Ustreznost zakonskim zahtev Republike Slovenije
Na podlagi zakonskih zahtev Republike Slovenije smo ustrezno prilagodili našo spletno aplikacijo eObvestila. Pri tem morate tudi sami upoštevati zakonodajo Republike Slovenije.

Možnost priprave lastne predloge
Omogočamo Vam, da pripravite lastno predlogo, ki jo nato lahko uporabljate v vseh Vaših sporočilih.

Ocenjevanje strank (prejemnikov)
Posamezna stranka (prejemnik) je ocenjen na podlagi števila prebranih sporočil, števila klikov in nedelovanja elektronskega naslova. S tem lahko opazite, katere stranke so bolj aktivni in katere manj.

Zasebnost podatkov
Podatki so ustrezno varovani!

Brez SPAM-a
Vaše stranke lahko kontaktirate le Vi!

Uvoz strank (.csv)
Ali imate že obstoječ seznam strank v CSV obliki? Nič lažjega, kot da seznam strank (prejemnikov) uvozite v Vašo skupino strank (prejemnikov).

Neomejeno število skupin
Preko enega uporabniškega dostopa lahko imate neomejeno število skupin! To Vam omogoča razvrščanje Vaših strank (prejemnikov) v posamezne ciljne skupine.

Integracija
Preprosta integracija Vaše spletne strani s spletno aplikacijo eObvestila. Omogočen je ročen (HTML koda) kot tudi avtomatičen (ASP, PHP) vnos strank (prejemnikov).

Dinamična vsebina
Vsebino sporočil lahko popestrite z dinamično vsebino, kot je ime in priimek, elektronski naslov … S tem sporočila postanejo bolj zasebna, kar je za prejemnika tudi bolj zaželeno, kot “množična reklama”.

Odjava iz obveščanja
Odjava iz obveščanja se nahaja na dnu vsakega poslanega sporočila in omogoča, da se lahko stranke same kadarkoli in brezplačno odjavijo iz Vašega seznama.
Pri odjavi lahko napišejo tudi razlog zaradi, katerega se odjavljajo. Razlog Vam bo pomagal pri nadaljnjem trženju – obveščanju, saj boste poznali povratno informacijo tistih strank, ki so bile nezadovoljne z Vašimi predhodnimi sporočili.

Pošiljanje sporočil
Sporočila se pošiljajo v ozadju, kar naj bi pomenilo, da Vam ni potrebno počakati na spletni strani, da se vsa sporočila odpošljejo.

Sistem za pošiljanje sporočil ima tudi mehanizem s katerim izloči dvojne elektronske naslove, kar naj bi pomenilo, da na en elektronski naslov pošlje le eno sporočilo! S tem bodo Vaše stranke (prejemniki) zadovoljnejše, saj ne bodo prejemali večjega števila istih sporočil.

HTML oblika v UTF-8 (šumniki)
Sporočila so v HTML obliki, kar pomeni, da lahko sporočila dodatno oblikujete kot npr. uporaba različne pisave, slike, barve itd. Pri tem se uporablja UTF-8 zapis, ki omogoča nemoteno uporabo šumnikov ter posebnih znakov v sporočilu!

Pisanje sporočil
Za pisanje sporočil je na voljo napreden urejevalnik besedila, ki omogoča prikaz sporočil, kot ga bo “videla” stranka – WYSIWYG (What You See Is What You Get).

HTML koda je omogočana, kar pomeni, da lahko sporočilo pripravite tudi v drugih programih in nato HTML kodo zgolj vstavite v Vaše sporočilo.

Gostovanje datotek (do 2MB)
Vse naložene datoteke gostujemo na našem strežniku. Posamezna datoteka je lahko velika do 2 MB in v primerni obliki (slika, video, dokument …).

V primeru, da datoteke gostujete že na Vaši spletni strani oz. na svetovnem spletu, priporočamo uporabo povezav do datotek


    Povpraševanje