Izdelava spletnih strani

Izdelava spletnih strani oziroma postavitev spletnih strani poteka na podlagi PHP jezika z MySQL podatkovno bazo. Uporablja se odprtokodna CMS platforma, ki je zanesljiva in varna za uporabo.

Prednosti:

  • odlično indeksiranje v Google (optimizirana spletna stran za boljše uvrščenje),
  • vsebino si lahko urejate sami (brez dodatnih stroškov vzdrževanja!),
  • veliko brezplačnih dodatkov,
  • brezplačne posodobitve,
  • slovenski prevod,
  • nizka cena.
Spletna stran Cena
– Spletna vizitka Brezplačno!
– Enostavna spletna stran 120 €
– Napredna spletna stran Kontakt

Kako pohitriti delovanje računalnika?

Ali imate starejši računalnik, ki deluje prepočasi da bi nanj lahko karkoli delali? Zelo preprost a hkrati učinkovita sprememba nastavitev lahko pripomore k boljšemu delovanju vašega računalnika.

Windows XP:
1. Klikni desni gumb miške na Moj računalnik
2. Izberite Lastosti
3. Izberite zavihek Dodatno
4. Pri “Učinkovitost delovanja” kliknite na gumb “Nastavitve”.
5. Izberite “Nastavi za najboljšo učinkovitost delovanja” ter potrdite.

Znebili se boste nekaterih grafičnih elementov, ki nepotrebno obremenjuje računalnik.

V kolikor ni posebnih sprememb Vam predlagamo, da zaustavite še vse storitve, ki niso nujne za osnovno delovanje opracijskega sistema ter jih ne uporabljate pri dnevni uporabi. To storite tako da obiščete Start > Nadzorna plošča > Skrbniška orodja > Storitve ter zaustavite storitve, ki niso potrebne.

Kaj pravi zakonodaja glede pošiljanja reklamnih sporočil preko elektronske pošte?

Zakon o elektronskih komunikacijah (ZEKom, Ur.l. RS št. 13/2007 z dne 15.02.2007)

109. člen
(neželene komunikacije)

(1) Uporaba samodejnih klicnih sistemov za opravljanje klicev na naročnikovo telefonsko številko brez človekovega posredovanja (klicni avtomati), faksimilnih naprav ali elektronske pošte za namene neposrednega trženja je dovoljena samo na podlagi naročnikovega predhodnega soglasja.

(2) Ne glede na določbe prejšnjega odstavka lahko fizična ali pravna oseba, ki od kupca svojih izdelkov ali storitev pridobi njegov elektronski naslov za elektronsko pošto, ta naslov uporablja za neposredno trženje svojih podobnih izdelkov ali storitev, vendar mora kupcu dati možnost, da kadarkoli na brezplačen in enostaven način zavrne takšno uporabo njegovega elektronskega naslova.

(3) Uporaba drugačnih sredstev za neposredno trženje s pomočjo elektronskih komunikacij kot so določena v prejšnjih dveh odstavkih, je dovoljena le s soglasjem naročnika.

(4) Elektronske pošte za potrebe neposrednega trženja s skrito ali prikrito identiteto pošiljatelja, v imenu katerega se sporočilo pošilja, ali brez veljavnega naslova, na katerega lahko prejemnik pošlje zahtevo za prekinitev takega neposrednega trženja, ni dovoljeno pošiljati.

Zakon o varstu potrošnikov (ZVPot, Ur.l. RS št. 96/2004 z dne 09.09.2004)

45.a člen

(1) Podjetje lahko uporablja sistem klicev brez posredovanja človeka, faksimile napravo in elektronsko pošto samo z vnaprejšnjim soglasjem posameznega potrošnika, ki mu je sporočilo namenjeno.

(2) Pri telefonskih pogovorih mora oseba, ki v imenu podjetja vzpostavi telefonski stik, na začetku vsakega razgovora s potrošnikom razkriti firmo in sedež podjetja in jasno povedati, da gre za klic, ki ima komercialni namen.

(3) V primeru pogodbe o finančnih storitvah je podjetje v telefonskem pogovoru dolžno seznaniti potrošnika tudi s podatki o identiteti osebe, ki je v stiku z njim, in njeni povezavi s podjetjem, s podatki iz 6. točke prvega odstavka 43.b člena ter 1., 5., 7. in 8. točke petega odstavka 43.b člena tega zakona. Hkrati ga mora seznaniti z možnostjo da mu bodo na njegovo zahtevo posredovani dodatni podatki iz prvega in petega odstavka 43.b člena tega zakona. Podjetje mora v vsakem primeru izpolniti svojo obveznost iz 43.c člena tega zakona.

(4) Če potrošnik pri kateremkoli stiku, vzpostavljenim s sredstvom za komunikacijo, ki omogoča osebna sporočila, izjavi, da ne želi več prejemati sporočil na takšen način, mu podjetje ne sme več pošiljati nobenih sporočil, ki so namenjena sklenitvi pogodbe za dobavo kateregakoli blaga ali katerekoli storitve.

Zakon o elektronskem poslovanju na trgu (ZEPT, Ur.l. RS št. 96/2009 z dne 27.11.2009)

6. člen
(posebna obveznost zagotavljanja podatkov v zvezi s komercialnimi sporočili)

(1) Ponudnik storitev lahko pošilja komercialna sporočila, ki so del storitev informacijske družbe, če:
– prejemnik storitve vnaprej soglaša s pošiljanjem,
– je komercialno sporočilo kot tako jasno razpoznavno,
– je nedvoumno navedena fizična ali pravna oseba, v imenu katere je komercialno sporočilo poslano,
– so jasno in nedvoumno navedeni pogoji za sprejem posebnih ponudb, ki so povezane s popusti, premijami in darili, ki morajo biti kot taki nedvoumno označeni, in
– so jasno in nedvoumno ter lahko dostopno navedeni pogoji za sodelovanje v nagradnih tekmovanjih ali igrah na srečo, ki morajo biti kot taki jasno razpoznavni.

(2) Poleg pogojev iz prejšnjega odstavka mora ponudnik storitev z reguliranim poklicem pri pošiljanju komercialnih sporočil kot dela storitve informacijske družbe, ki jo opravlja, upoštevati tudi morebitna posebna pravila reguliranega poklica v zvezi z neodvisnostjo, dostojanstvom in častjo poklica, poklicno skrivnostjo ter poštenostjo do strank in sodelavcev.

(3) Kadar se pošiljajo komercialna sporočila v nasprotju s prvim in drugim odstavkom tega člena ter gre hkrati tudi za neželeno elektronsko pošto v skladu z zakonom, ki ureja varstvo potrošnikov, se uporabijo določbe tega zakona.

Kako napisati dobro prodajno pismo?

  • Pismo naj ima dober naslov, ki vzbudi pozornost.
  • Prvi odstavek izpustite (ne pisat o sebi oz. razlogi zakaj pišete).
  • Uvod bralcu naj takoj pove, da je pismo namenjeno njemu in zanj koristno.
  • Vsebina naj vsebuje markacije, ki bralca vodijo da se ne izgubi med branjem.
  • Bralec mora imeti občutek, da je v središču dogajanja – se najde v pismu.
  • Pismo mora dajati občutek, da gre za osebno pismo in ne za množično reklamo.
  • Pismo naj vsebuje povzetek s ključno vsebino.

Mailing lista – Kako pošiljati elektronska obvestila?

  • Za pošiljanje uporabite obstoječ elektronski naslov.
  • Pismo naj vsebuje naslov ter sporočilo.
  • Začetek sporočila naj vsebuje pozdravno besedilo z imenom prejemnika.
  • Spoštujte želje ter zahteve prejemnikov.
  • V sporočilu dodajte elektronski naslov na katerega pošiljate ter povezavo preko, katere se lahko odjavijo iz nadaljnjega prejemanja vaših sporočil.

Potrebujete program za množično pošiljanje?

IT inženiring

Podjetnik StudioFACA, Staš Repše s.p., inženir informatike, se ukvarja s spletnimi rešitvami že od leta 1998. Leta 2009 je ustanovil samostojno dejavnost, ki je visoko specializirana na področju izdelave spletnih strani, spletnih aplikacij (ASP/PHP), vzdrževanju spletnih strani, optimizaciji spletnih strani, upravljanju s podatkovnimi bazami (Microsoft SQL/MySQL), poznavanju operacijskih sistemov odjemalec/strežnik (Windows/Linux), postavitvi in vzdrževanju mrež (LAN), varnosti in podobno.

Splošna razgledanost podjetnika omogoča vrhunske rešitve na področju informatike. Poleg programske opreme je usposobljen tudi za strojno (vzdrževanje strojne opreme računalnikov). (več)